Kilka słów o mnie

Nazywam się Radek. Mam 20 lat. Jestem studentem 1 roku bezpieczenstwa wewnetrznego w Akademii Obrony Narodowej. Od października 2011 roku trenuje boks tajski. Wcześniej trenowałem karate kyokushin i taekwondo. Poza tym czynnie uczestniczę w grach ASG od 3 lat. Jestem dowódcą w jednej z sekcji grupy BOA z Ciechanowa. Przez ten czas zdobywałem doświadczenie jako strzelec z różnymi replikami. Idę jednak o krok dalej. Zostałem strzelcem wyborowym.

poniedziałek, 19 marca 2012

Tłumik dźwięku do repliki ASG

Witam, w tym poście chciałbym podzielić się z Wami swoim pomysłem na zrobienie tłumika dźwięku. Otóż:

Mam replikę m58 karta, wiec kupilem rurkę, która służy jako osłona do kabli. 3 cm średnicy. Na lufie zewnetrznej nakleiłem w 2 miejscach (owinąlem izolacja aby zwiekszyć grubość) tak, że wchodzi dość ciasno, ale płynnie.

Następnie odmierzyłem 35 cm rurki i obciąłem. 30 cm tłumik posiada dziurki, 5 cm jest na lufie zewnetrznej.

Dziurki robiłem wiertarką i pilnikiem wygładzałem. Na to nałożyłem dość gruba warstwe agrowłókniny, (daje super efekt).

Uwaga. Teraz postaram się wyjaśnić w miarę logicznie, jak nałożyłem materiał (z koszulki wojsk austriackich ).


1)

2)

To jest efekt -->

Jeżeli bedzie potrzeba, rozszerze opis.

Robiłem z kolegą test, tłumik spełnia swoje zadanie.

Tekst mojego autorstwa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz